Klotter 11 Mars
Vilken konstig dröm jag vaknade från.
Jag var tvungen att svälja massa småpärlor för att kunna bära med mig dem, sedan blev jag o en annan tjej jagade av väldigt konstiga människor. I en trappuppgång så blev vi skjutna på. Men bara hon blev träffad i axeln. Väl uppe i hennes lägenhet så började jag att spy upp alla pärlorna. Men var tvungen att spy i mina händer för att pärlorna var väldigt värdefulla.
Jo, efter att jag hade svalt pärlorna så gick vi på restaurang o åt. ? att jag plötsligt fick ta ett lån genom bankomaten. För man kunde ansöka om lån i bankomaterna
Å det sprutade ut pengar, fick inte stopp på maskinen, utan var tvungen att gå därifrån.
I en annan dröm så var jag en liten flicka som hade gått vilse på ett äldreboende o hamnade i ett rum där 3 gubbar bodde med en katt. Som jagade efter min fötter. Den lekte, men förstod inte att hans klor var vassa. Så tillslut fick jag tag i en vit sko som jag smälde i saker o ting så att katten slutade att jaga mina fötter.
Börjar undra på om drömmarna betyder att det ändå kommer att gå väldigt bra för både mina vänner o mig själv.
Önskar alla en underbar Söndag!
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Jag tror att din dröm betyder tur så känns det 

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"