Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettot-off-topic
Läst 1567 ggr
Maja2
2

Singel, oftast bara jag... men inte ensam

Har precis hittat den här sidan, och det uppskattar jag verkligen, för jag har alltid varit en ensamvarg, trots att jag nästan alltid varit i ett förhållande. De senaste två åren har jag levt singel, och jag älskar mitt liv nu. Jag umgås inte med någon direkt, har några vänner som jag pratar med ofta…. men är oftast själv. Däremot KÄNNER jag mig aldrig ensam. Jag lever med mina tre hundar.. och jag Stortrivs med mitt liv.

[Vargöga]
1

Vet precis hur det är. Man är inte ensam men man känner sig ensam.

Maja2
1

Men… det är just det… att jag KÄNNER mig aldrig ensam… fastän jag är det… eller, jag har ju hundarna…. men jag känner mig aldrig ensam … jag TRIVS :)

[Vargöga]
1

Okej. Vi är olika med andra ord. Flört

Maja2
1

:)  ..  så det här med ensamhet…   kan upplevas positivt av en del, och negativt av en del…   det beror väl på hur man Är :)

[Beavis]
1

Bissa föredrar mänkliga kontakter andra föredrar sjur. Det är olika och alla har vi olika anledningar till varför.

Mysterious
1

Jag vet precis vad du menar! Jag är också i princip alltid ensam utom när jag är i skolan, då umgås jag med folk, men utanför skolan så umgås jag inte med nån. Och jag känner mig inte heller ensam! :)

JereMina
1

Visst är det konstigt att man kan känna sig ensam även om man inte är det…??

Kalendula
1

.. o full av liv o energi o i gott sällskap fast att man är ensam Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

emmajensennn
1

Själv hatar jag att vara singel…

You can't make a rainbow without a little rain

[Beavis]
2

Singel kan vara rätt skönt att vara, då kvinnor kan vra ganska jobbiga. Men efter ett tag saknar man sälskapet ändå.

emmajensennn
3

#10 vi är inte jobbiga… det är bara män som inte förstår oss redigt…

You can't make a rainbow without a little rain

Maja2
1

Hundarna är toppen-sällskap :)

Kalendula
1

Både män o kvinnor kan vara jobbiga att leva med. Så att dra den ena eller andra över en kam är ju inte så bra. Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Anonym
1

#10. Människor överlag kan vara rätt jobbiga… Antagligen är jag rätt jobbig. Min sambo är rätt jobbig. Mina katter, som jag älskar, är fan rätt jobbiga de med :). Men utan min sambos kärlek de senaste åren vet jag inte om jag hade suttit här idag..

[Beavis]
1

Jag var småironisk, lovarGlad