Blivit med marsvin
Såg att det var flera härinne som har marsvin och tänkte skapa en tråd om min lille plutt på 3 månader som jag hämtade igår. Han har tyvärr blivit lite bortglömd och blivit skygg, men det ska vi ändra på.
Imorgon eller söndag ska jag åka och köpa en större bur till honom, för senare, när han blivit trygg med mig, så ska han få en kompis! 
Han kallades Bäbis av förra ägaren, men jag tycker han behöver ett bättre namn.
Så överös mig med förslag vad den här gynnaren kan tänkas heta! 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Vilken sötnos. Så roligt att du skaffat marsvin. De är underbara.
Vi hade marsvin hemma när jag var yngre och de är fantastiska små personligheter. Vi gick till och med på utställning med dem och importerade en ny ras. Sen när låtit dem få första kullen så insåg vi att vi aldrig någonsin kunde göra oss av med dem, så det blev inget med att introducera den nya rasen i Sverige. Så där stod vi med två vuxna och 3 små ungar. Visst var det roligt, men inte riktigt vad vi tänkt oss. N
ågon gång, när jag har mer tid kommer jag nog att skaffa nya, men just nu går det inte.
Jag står fortfarande fast vid Dumle 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Nog att han är en kille som gillar godsaker… 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Ååå Så söt!!
Marsvin är verkligen härliga små djur. De kommer att tillföra dig mycke glädje de kan jag lova dig.
Men varnig för de kan vara beroende framkallande
Du måste skriva o berätta hur de går.
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Tycker Bambi är fint, plus att han är lite skygg och försiktig som en Bambi också ;)
Jag har också två marsvinspluttar :) Rapunzel och Roxanne (Roxy)
Råttis, chewbacca,