Glad/uppmuntrande musik?
Hej :)
Behöver tips på glad och uppmuntrande musik på youtube eller spotify. Jag har precis märkt att jag lyssnar mest på deppiga låtar. Det är ju inte SÅ bra, om man vill försöka må bra.
Kram från Ambrosia :)
Går det att söka på tex. Glad musik i sökfältet på youtube?
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Hej
Jag vet inte, jag klarar inte av för glada låtar när jag är ledsen, det blir som ett hån och blir ännu mer nere. jag tycker det är bättre att lyssna på deppiga låtar för att förstå att det finns andra som känner som jag eller har det värre. Men du efterlyste ju glada låtar. Här kommer några låtar som jag tycker ger pep, och som dessutom är ganska glada!
I love to boogie- T-Rex
Dance with somebody- Mando Diao
Fear no darkness- Timo Räisänen
Dancing the hole way home- Miss Li
Alright- The lost patrol
Oh boy- Miss Li
Dansa, fastän- Säkert!
Monaco- The Mo
At yor side- The Corrs
Breaking up with God- The Ark
Hoppas du gillar nån! Alltid svårt att rekommendra låtar när man inte vet någons musiksmak
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Örnöga: Tack för alla tips på braiga låtar. Lyssnar på dance with somebody nu. Den verkar bra. Ska lyssna på alla. Det är asbra, med nya låtar. Tack så jättemycket. :)
Kalendula: Tack för dina länkar med. Ska lyssna på dom. Du är bäst. Kram vännen :)
Kram från Ambrosia :)
Bra att du gillar låtarna 
Bra låtar.
Ponponpon - Kyary Pamyu Pamyu är en låt som får mig glad i alla fall.
Punky Heart - LM.C är en annan.
Hmm, vad finns det mer för låtar? :/
Tokyo Mew Mew opening (My Sweet heart)
Love Yourself - KAT-TUN är en låt jag upptäckte genom en drama jag kollade på och fastnade för direkt.
We Love You - Sekai wa Kimi wo Aishiteru
Um, ja, det är väll dom jag kan komma och tänka på nu, då det är sent.
Ber om ursäkt för att alla är på japanska, men jag är Japan-otaku så det är mest japansk musik jag lyssnar på. XD
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/