Känslan inför julafton
Ja, hur känns det nu såhär dan före doppardan? Vet att många har svårt med storhelger på grund av alkholism, bråk o bekymmer i släkten osv så ni kan väll prata av er lite :) Både om bra o dåliga grejer
Välja kategori är lika svårt som vanligt, kanske borde ha en övrigt kategori med? :)
Kategorin är inte så viktig, det viktiga är ju att få fram sitt budskap 
Själv står jag o vaggar, för jag ar mäkta trött på ett av mina syskon som är tycker att han är en bättre vetande människa. Som gärna talar om för mig hur jag är, vad jag är o hur jag ska bete mig. Men, jag ska försöka att inte reta mig på honom.
Glad o lycklig är jag för att jag ska fira julen tillsammans med min familj o att alla syskon är med denna julen. O en annorlunda jul blir det, för jag ska åka till skåneland där en av mina syskor bor.
Kram
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Välkommen till Skåne.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Känns helt OK i år. Tog en sömntablett i natt. Vovven o jag ska till syrran.
Kram till er.
Hälsningar från Mimmi och flocken
medarbetare på Undulater & Burfåglar
www.skoldpaddormedmera.se
Det gick bra under julen, han min storebror var inte så jäkla besservissig. Tror att han fattar var han har mig nu. För han kramade mig sådär hjärtligt, han har aldrig kramat mig så.
Det blev rätt så mysig o skoj i allafall, synd bara att det bara är min mamma som vill förstå den sjukdommen jag bär på. Ingen annan verkar vara intresserad alls av att höra.
Så nu skiter jag i det, så kan jag ju berätta när dom en gång känner sig intresseade av att veta.
Kram
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Kalendula, men det kändes väll skönt att få en sån härlig kram ändå? Snubbar brukar ju inte vara så bra på o prata känslor och så ;)
De kanske inte vågar fråga, många skäms över de sjukdomar/symtom och de kanske inte är "vana" vid att man vill och har mod att dela med sig. Det är ju ofta väldigt ytliga samtal man har med släkt, känner iaf jag. Mer om hur jobbet går o man ska alltid säga att man mår bra. Våga trotsa normerna Kalendula! :) Tids nog kommer de nog våga och bli intresserade dem också :)
Nu är det ju härliga nyår som väntar! :D
Tack wingren.
Är det något som jag är bra på så är det att trotsa normerna, för jag kan inte vara något annat än mig själv.Men jag tänker inte tvinga mig på andra heller. Vill dom inte höra så slipper dom, men då är det ju inte säkert att jag har lust att finnas till o prata just när dom känner för att lyssna på vad jag har att säga.
Sån är jag, jag krusar inte folk alls. 
Normal.
#7 Vad menar du?
Ok.