God fortsättning på det nya året.
God fortsättning på det nya året.
Gott nytt år till alla, kan drycker rengöra din själ och hjälper dig att göra en ny sida i dig dag för dag i dittliv!
Ta fram det sanna ljuset inte bara ett levande ljus men låter lysa upp omvärlden med en andel och omsorg i åtgärder.
Inte som bara ord, som vi alla är i nya tider av förändring och om du tittar runt och bara inte acceptera att summan av Internet är mycket större än något samhälle eller nation,
Och vi måste se bortom den lokala tänkesätt och ta fram det vackra och inte ge upp på att göra ljus och kärlek, vi har att växa för att göra personliga förändringar i människors efterfrågan på våra dagliga livet.
Har vi alla rätt att gå framåt och ingen har rätt att tänka eller säga annorlunda bara för att känna sig rätt genom att stå på kroppen av de som använder systemet för att hålla Status Q och pengar på andra tid och kör leende hela vägen till banken.
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Tackar Kalendula och jag önskar dig detsamma. Jag önskar alla andra här ett fint 2012.
Tackar!! Jag häger på o önskar alla de samma..
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Tack :) Jag önskar också alla ett bra 2012 :)
Hälsningar från Mimmi och flocken
medarbetare på Undulater & Burfåglar
www.skoldpaddormedmera.se
Mm.