Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 1202 ggr
indra-bus
1

God middag 21 desember

Ville bara säga hej till ALLA gulliga här o tacka för att ni finns

Jul kram

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Kalendula
1

Tack för att du finns indra bus. Själv har jag inte kunnat vara inne här under dagen, för jag hjälpte en vän att flytta grejer igår till sitt nya boende. Mitt syndrom som jag är född med, så ska man inte bära o lyfta så mycket. men det var precis vad jag gjorde. Så jag har legat i sängen hela dagen.

Men det var värt allt kan jag säga, för den tacksamheten min vän visade är så underbar. Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

indra-bus
1

Tack Kalendula!

Du är verkligen en underbar människa som trots att du har ont hjälper din vänn att bära..Fast vist är äkta taksamhet bästa lönen man kan få :)

Jag har sett vad du kämpat för denna saiten o inte givit upp..( Jag har läst här ett tag men inte vågat skriva. Men nu lovar jag att jag skall försöka dra mitt strå till stacken)..

Du svarar alltid gullit o stöttande på alla inlägg.

Jag har läst din historia så starkt att berätta.

För mig är du en hjälte!!

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Kalendula
0

indra bus: Nu blev jag sådär rörd o glad. Men även om du ser mig som din hjälte, så får du aldrig glömma av att du är din egna hjälte med.

För hur det än är så har man ju rumpan bak. Med det vill jag säga att man måste se om sig själv för att faktiskt kunna se om andra.

Jag vet hur lätt hänt det är att glömma av sig själv för att man vill alla andra så väl.

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"