Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etiketthälsningar
Läst 2208 ggr
Kalendula
2

Massutskick från Ensamhet!

Hej alla!

Detta är ett massutskick från mig Kalendula som är värd på ensamhet.  Jag undrar vilka av er som verkligen har ett intresse av Ensamheti fokus? Det är bara några få som är där inne och skriver något litet då och då.

Du som vet med dig att du skriver något på Ensamhet behöver inte svara på detta meddelande. Men du som inte skriver kanske har något förslag på hur vi ska få igång sajten. Vi behöver just inte skriva om just ensamhet. Då det ämnet är avklarat rätt så snabbt. Det finns ju en möjlighet egentligen att skriva om det mesta.

Önskar alla en trevlig dag och hoppas att vi ses!

Vänliga Hälsningar

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

isa
2

Tack Kalendula för att du kämpar med att hålla kvar denna sajt!

Kalendula
2

Tack, men det är svårt ska jag säga. I med att intresset är så litet för en sån här sajt. Men jag försöker så gott jag kan Skrattande

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

leonelle
2

Hej! Kanske folk inte vill erkänna att dem är ensamma? Känner skam, (är man normal är det ju klart att man har vänner…) Kram på er alla!

Kalendula
2

JereMina
2

Kan jag hjälpa i mån av tid och ork så vill jag bli Medarbetare Lotta även fast jag inte är ensam *kram*

[Örnöga]
2

Jag hittade denna sidan för cirka en vecka sidan och kände mej glad, eller varm kanske är ett bättre ord. Jag tror faktiskt att en "ensamhetssida" behövs för överallt pratar man om att folk är så ensamma, det finns många ensamma människor.

• Kanske är det så att de inte hittar hit?
  • Kanske är det så att de skäms för att de är ensamma?
  • Håller de/vi ensamma till på andra forum och sidor och isf vilka?

Kanske kunde man ha olika tema? Naturligtvis ska man få skriva och prata om vad som helst, man ska ju känna sig välkommen, men upptill, kanske blir folk mer "pratglada" om de får hjälp på traven om olika ämnen? Vilka intressen har ni som är härinne? Sen kanske man kan köra olika teman utifrån de intressena?

Ha d så bra//

Kalendula
1

Jättebra inlägg, men jag känner att göra en kategori där vi beskriver oss själv är rätt onödigt. Därför att vi har ju våra egna "personliga sidor" Som fungerar utmärkt att göra en presentation av sig själv.Flört

Teman, ja, det kan ju vem som helst starta egetligen. Skrattande

Denna kommentar har tagits bort.
Kalendula
1

Varför postar du detta på så många ställen? Rekommenderar starkt att du hellre gör en ny tråd i stället Glad

Kalendula
1

Lejonkungenn, jag har tagit bort två av dina inlägg då du upprepar dig. Fortsätter du så kommer du att bli avstängd i en veckas tid.