Go lördagskväll
Oj vad jag sov när jag kom hem, det var så skönt. Men nu får jag vara uppe en stund så jag sover i natt.
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Du har sovit det har inte jag hunnit med idag så jag är ganska trött nu *gäsp*
Förstår det, det är inte lätt att fånga höns 
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
En höna fastnade mellan två träpinnar och Tommy skulle ta loss henne och då lät det som hon gnydde och blev glad att han hjälpte henne. En höna som jag höll i var så lugn i mina armar. De är så varma och goa *håller sådär en 42 grader*
Ja, dom är jättevarma.
Jag känner på mina små fåglar när dom ska bada under kökskranen, dom är så varma.
Vilken tur att Tommy fick loss den lilla hönan. Hon var så tacksam, för hon blev väldigt rädd av kaoset som var när ni skulle fånga i dem. Hon undrade vad i herrans namn det var som pågick.
Men hon fattade det sedan o blev bara glad.
De blev så nyfikna när de kom till sitt nya hem och kurrade liksom
Åh vad skönt,