Småprat 21 oktober
Puttar upp så den inte kommer långt ner då jag skrivit i flera trådar efter jag lagt in denna tråd!
Underbart! 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
God morgon, från djupa södern. Här har vi 7°C och vi väntar på soluppgången. De blir nog soligt idag, jag såg både måne och stjärnon när jag vankade till jobbet.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Min natt har varit rätt god, det känns skönt.
Idag hoppas jag på underverk, att jag o min vän hinner göra en massa hos honom. Innan barnen kommer.
Ska se om jag kan baka bröd i min väns bakmaskin med, alltid gott att ha lite bröd i reserv i frysen.
Önskar alla en riktig mysig fredag o en givande helg, med många sköna mirakel.
Farwug: Trevligt med både måne o stjärnor som sällskap till jobbet o solen i sällskap när man går hem 
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
God morgon/ god förmiddag
Sitter och dricker mitt förmiddagskaffe och försöker piggna till samtidigt som jag försöker jobba. Jag somnade sent i natt, kunde inte sova, så det var trögt att komma upp i morse. Önskar alla en fin fredag (om än kall-hoppas det blir varmare framåt dagen)
//Anna
Go kväller från JereMina 
Draken….både månen och stjärnor såå vackert 
Draken upptäckte jag första gången en söndag för ca 2 veckor sedan. När jag o vännen o barnen var uppe i skogen o tittade på metiorregnet.
Usch, idag är jag genomtrött. Fast att jag har inte ansträngt mig så mycket. har hiskerligt ont uppe på fötterna, så jag har svårt för att gå, bestämde mig för att ta en tupplur när jag kom hem från vännen idag. Sov till 9.30. Men känner att jag snart ska lägga mig igen.