Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettot-off-topic
Läst 1177 ggr
Shortforcrazy
3

Ont om liv

Efter ett antal månader borta från iFokus har jag i alla fall för tillfället hittat tillbaka. Efter att tillslut lyckats hitta mina mail så insåg jag vilken skillnad jag kanske hade kunnat göra genom att ha varit mer aktiv här. När jag läste alla mail om att sidan skulle läggas ner blev jag lite dyster. Jag vill göra något för att förhindra det, men jag vet inte riktigt hur? Jag brukar ganska ofta få som en slags fobi för att sitta vid forum och sociala sidor, något som gör att jag i längre perioder håller mig borta från allt vad internet heter. Det är mest för min egen säkerhets skull, då jag vet vad som kan hända när jag får kontakt med folk då jag mår dåligt. Alltså håller jag mig borta. Men här borde väl ingen kunna skada mig. Eller hur? Ensamheten som jag är så bekant med. Men nu när jag har ett lite stabilare mående så frågar jag dig; hur kan jag lysa upp din dag? Kan jag göra så att du känner dig mindre ensam? Kan jag vara någon för dig även om jag kanske är tyst i längre perioder? Kom gärna med förslag.

Farwuq
2

Enkelt, skriv någon/några inlagor per dag, då håller du sidan flytande.

Andra kommer förbi och förhoppningsvis skriver även de någon rad.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Shortforcrazy
2

Okej. Det ska jag välan klara av tycker jag.

Kalendula
2

Det finns ju en dagbokskategori, som du kan skriva lite dagbok i.

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Shortforcrazy
2

Aah, det kan jag ju göra jag. När jag kommer på något vettigt :p

JereMina
1

Vilket härligt inlägg och skriv det du bara vill och orkar!!