Småprat 15 Oktober
Drömde i en av alla mina drömmar i natt att snön hade kommit. Om det nu blir verklighet av detta, så hoppas jag att jag hinner göra klart mitt regn o blåstskydd som jag ska ha utanför fönstret i vardagsrummet. För då kan katterna komma o gå som dom vill. Fast att fönstret är öppet.
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Låter som det låter.
Här sitter man och känner en annalkande ångestattack.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nä ush ingen snö tack. Men bra du hinner göra klart de där sakerna innan snön kommer. Bra du fick en liten förvarning. Mysigt katterna kan komma och gå som dom vill. Hur många katter har du?
Ha en trevlig helg.
Själv är man ensam i dag. Men det får väl gå. :(
Kram från Ambrosia :)
Jag har 4 katter 
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
#1 Vad har du ångest över?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kalendula: Å vad mysigt du har 4 katter. Katter är underbara. Jag har en liten kattkompis som brukar komma och hälsa på mig utanför mitt hus nästan varje dag. Hon är jättesöt. Jag bruakr klappa henne med tröjan, för jag är allergisk. Om jag inte var det, hade jag nog också haft en liten kattvän.
Kram från Ambrosia :)