Småprat 19 September
Gomiddag!
Var hemma från Årjäng igår men var tvungen att gå o lägga mig.
Vi gick på marknaden i 4½ timme jag o mamma o min bror. Travet brydde vi oss inte om denna gången.
Men, när vi var tillbaka i stugan, så ville jag gå o fiska med. Helt otriligt att jag skulle orka med det med. Min bror följde med. Men huvudbryggan var stängd, så vi gick till den lilla som var bredvid. Bara det att en liten del av bryggan låg i vattnet o jag blev blöt om ena foten.
Medan jag stod där o kastade så kände jag hur kroppen började värka mer o med. Sa till Rasmus att min kropp börjar värka. Vad bra sa han, för jag börjar frysa. Han brukar ju inte frysa. Men vi gick tillbaka igen.
Ville dock inte blöta ner mig mer, så jag tog av skor o strumpor o vadade in till land. Iskallt i vattnet var det, men jag räddade mina skor.
Jag är glad o nöjd med helgen, mest nöjd är jag att jag faktiskt orkade göra någonting mer efter marknaden. Men på kvällen var jag helt utslagen.
Hoppas att alla andra med har haft en helg att vara nöjd med 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej på er !
Har feber och ont i kroppen i dag troligen virus så det blir att ta det lite lungt och ute regnar det regält
Helena