Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etiketttips-råd
Läst 1834 ggr
[Caaassie]
0

Vad brukar ni göra?

Vad brukar ni göra när ni känner er riktigt ensamma?

Kalendula
0

Jag åker till mina föräldrar o förstör hela helgen för dem. För jag kan inte låta bli att retas mest hela tiden Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Lill-Mari
0

Jag brukar ta en promenad,men det känns lika ensamt de med. Inget är kul att göra ensam…

candyme
0

#2 Jag brukar också ta en promenad med min hund då.

Eller så lyssnar jag på musik :)

/Emma

Lill-Mari
0

Jag har ingen hund,så det blir ensam promenad. En hund är ju ett trevligt sällskap.Men man vill ju prata med någon ibland…

[Ambrosia]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag brukar sitta framför datorn, se nån film, lyssna på musik på Spotify eller youtube. Kanske chatta med nån på msn.

Kram från Ambrosia :)

[Caaassie]
0

Bra tips :)

Farwuq
0

Jag går ut, sitter vid datorn, sover eller läser.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Kalendula
0

Just nu har jag lånat ut min bil till min absolut bästa vän. Så jag har äntligen kommit igång med projektet att göra det fint på uteplatsen. Det tar kål på mig o gör att jag sover på natten, fast med värk i hela kroppen. Men uteplatsen blir i allafall fin Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[Ambrosia]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Härligt det blir fint på uteplatsen Kalendula. hoppas du får den precis som du vill ha den.

Kram från Lisa/Ambrosia :)