Min kompis ser mig inte :(
Aaa lämna just min kompis på facebook chatten, för hon fråga ingenting alls om mig och bara pratar på. Hon lyssnar inte på mig. Det är bara jag som får se henne hela tiden. Och så hajar hon inte att hon är så. A orkar inte. Ush jobbigt säger jag bara. :( Känner mig sårad inuti.
Har sagt det till henne förut. Men då säger hon att hon känner sig sårad och påhoppad. Det var bättre i några månader, men nu är det lika dant igen. Vad ska jag göra? Jag vill också bli sedd.
Lyssnar på Melissa Etheridge, då blir man lite gladare i varje fall. :)
Kramar från ledsen och irriterad Lisa/Ambrosia
Jag brukar berätta på vilket sett jag vill bli sedd på, o ser personen inte mig så jag känner det. Så känner jag att jag inte vill göra den personen till godo heller. Då gör jag liksom inget för den personen heller. Berättar inget o håller mig rätt ytlig.
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack Kalendula för ditt svar.
Ja jag får nog säga till Emma igen. Men det är svårt. Speciellt då hon inte verkar se alls hur hon är. Läste en jätte bra bok om energitjuvar i december förra året. Det jag fick reda på om energitjuvar, stämmde precis in på min kompis Emma. Men det vart bättre efter det. Men nu är det lika dant igen.
Och eftersom jag har social fobi så har jag inte så många vänner. Och en av mina vänner har precis flyttat, så henne träffar jag typ aldrig. Men en kompis har jag som heter Maria, jag var på gotland förra veckan med henne. Vi hade det jätte kul och hon ser mig. Så jag ska nog börja träffa henne mera istället. :)
Kramar från Lisa/Ambrosia :)