Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikett: ensamhet
Läst 1919 ggr
[Ambrosia]
0

Ush nu känner jag mig ensam :(

Nu har jag inget att göra. Alla kompisar gör annat. Jag brukar bara ta det lungt på fredag och lördagkvällen och brukar må bra av det. Men nu känner jag mig ändå ensam. Vill mår bra och bara koppla av. Ska försöka att inte tänka på det. Hoppas nya Maria loggar in på msn sen. Pås öndag ska jag dock in till Stockholm och träffa lilla Maria. Så det känns ju kul. Men nuet är ingen höjdare :(

Kram från Ambrosia

[mossquinnan]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Åh så tråkigt att du känner dig ensam..d är ingen skön känsla..

Är gräsänkling i kväll å inga ungar hemma..hihi tycker d känns lite skumt..tur att man har en data trots allt..

Varma tankar till dig så du inte känner dig så ensam*L*

Kalendula
0

Ambrosia: När jag känner mig ensam försöker jag att överkomma den känslan genom att hitta på saker som jag har dragit på en tid. För efteråt känner jag mig så nöjd att jag äntligen tog tag i just den grejen.Kyss

Mossis: Förstår att det känns skumt att vara gräsänkling o inte ha ungarna hemma. Det blir så tyst, som att tiden står stilla. Men dessto skönare när dom kommer hem igen o huset fylls av deras ljud. Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[mossquinnan]
0

Ja du har så rätt kalendula..men han kommer vid 12 tiden och sen har jag mina små hundar:-))

Har ätit gott och lyssnat på gamla godingar på youtube..suck vilken nostalgiGladFörst tänkte jag köpa mig en flaska champagne,men så kom jag på att jag vågar inte öppna sån där pang och tjoff skruv hihi,men hade re vart Tungan uteKyss

kanske Ambrosia åxå älskar musik som gör en glad å kika in där *L*

[Ambrosia]
0

#1 & 3: mossquinnan: Tack för ditt svar. Nej att känna sig ensam, är inte SÅ kul.

Förstår det måste kännas lite kontstigt att vara ensam utan din familj hemma. Men härligt du hitta härlig musik att lyssna på :). Jag brukar också lyssna på youtube, har massa favoriter där. Lyssna på 3 st för en stund sen. Lyssnar på lovsång på spotify nu. :)

Tack för varma tankarna till mig. Känner mig mindre ensam när jag läste dina fina meddelanden.

I går när jag också kände mig ensam började jag måla, det var länge sedan och det kändes mysigt en stud. Så underbart med alla vackra färger. Tycker om att måla. Måla en dam som cyklar. Men är ej klar med den ännu. Måste köpa svart och vit också.

I dag har jag inte kännt mig ensam. Har varit i Stockholm och träffat maria, en kompis. Det var kul, vi satt på ett cafe och skämta lite och skratta högt högt. :)

Må så gott. Kram från Ambrosia :9

[Ambrosia]
0

#2 Kalendula: Tack för ditt svar. Ja det är ett bra sak att göra saker som man dragit på. Japp man känner sig ju tex nöjd när man städat eller så. Måla i går när jag också kännde mig ensam, det var härligt. :)

Kram från Ambrosia :)

[mossquinnan]
0

Önskar att jag kunde måla,skulle kännas som en befrielse,men d ser mest ut som ett förskolebarn då jag kladdat ihop nåt hahaSkäms

Kalendula
0

Mossis, det är ju också att måla o det är med konst Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"