Min kompis ska flytta :(
Min bästa kompis som jag varit supertaight med i 10 år, ska flytta till Strängnäs. Det ligger typ 2 h bort från mig med tåg.
Nu bor vi en kvart från varandra. Vi brukar ringa varann och fråga: - Vad gör du om en halvtimme? Lust att ta en öl på Torget? (Det är en restaurang i Brandbergen). Vi har haft det så otroligt kul tillsammans. Och har fortfarande det jätte bra tillsammans. Nu känns det som jag kommer förlora henne. Min bästa vän. *Suck* Varför? Vill inte. Vill ha kvar henne, nära mig. Min bästa vän liksom :( Jobbigt :(
:( :(:(:( Skit också :( :(:(:(
Kram från Ambrosia :(
Jag förstår din känsla, min bästa killkompis ska med flytta. Men jag känner att det inte är för all evighet. Vi kommer att ses mer än någonsin när han flyttar. För vi trivs så bra i varandras sällskap. Sedan är det ju bra för man kan ju sova över hos varandra när vänner bort lite för långt bort. O vad är bättre än att vakna o äta frukost tillsammans med sin bästa vän 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jaha ojda vad tråkigt din bästa killkompis ska flytta med. A jo iof kan man sova över. men det blir inta alls pås amma sätt. Tycker det är skit boring i alla fall :(
Kram :)
Klart att det är skittråkigt, men vi får göra det bästa ur situationen. Det blir kanske skitbra i stället 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"