Picknick filten invigd :)
I kväll har jag och min vän Ines invigt min nya picknick filt. Vi var vid en insjö här i skogen bakom mig som heter Ramsjön. Vi sattt där i ca 2 timmar. Och pratade och drack mörk öl. Det var jätte mysigt. Det blåste lite, men vi hade på oss varma kläder.
Det var en liten myra som drack öl i en kapsyl, den vart nog lite full, för den visste inte åt vilket håll den skulle gå sen. Sen var det en spindel som kom och hälsa på också.
Vi hade ej med oss nån mat. Vi åt pizza hemma hos mig innan istället. Men annars på sommaren så brukar vi ha med oss mat dit och bada och vara där i flera timmar. Men nu ivigde vi våren, men att vara där igen. Underbart med vår.
Kram från Ambrosia :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad roligt, tror att den filten kommer med både på picknick o annat som den kan vara bra till 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Japp det kommer den. Ines spillde dock öl på den. Men jag ska tvätta den sen. Jo den är superfin annars, röd med skottsfärgade rutor. har inte tid att tvätta den nu. Ska göra i ordning mig snart och gå på mässa i Vendelsö kyrka.
Kram från Ambrosia :)