Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 1339 ggr
[Ambrosia]
0

Solen skiner :)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det var dåligt väder i Nynäshamn där jag jobbar i dag. Men nu när jag kom hem för ett tag sen så skiner solen. Det är så härligt. Jag blir glad av solen. Läste i metro att en del blir deppiga på våren. Det måste var jobbigt. Men som tur är jag tillhör jag inte den kategorin :).

Jag längtar till picknickar nu, kanske i Lövhagen i Nynäshamn och i Hagaparken i Stockholm. Jag älskar Hagaparken, träden där är så vackra. Vi brukar har picknickar där minst 3 ggr varje sommar jag och mina kompisar. Men nu ska Ines flytta, det känns tråkigt :(. Men men får väl umgås mer med Emma och kanske försöka träffa nån mer kompis (om jag vågar).

Jag har köpt en picknick filt med, med pvc plast på ena sidan, så man kan picknicka även fast det är lite fuktigt på gäset. Nu inväntar jag bara att det ska bli lite varmare. Sen blir det PICKNICK ;) Älskar picknic. :)

Kramar från Glad Ambrosia :)

Kalendula
0

Japp, jag blir skitdålig av solen o ljuset på våren o sommaren, min kropp längtar till mörkret.

Men jag har varit hos optiker nu o fixat solglasögon med styrka i + att jag ska köpa coverups till mina solglasögon. Så nu i sommar hoppas jag att jag ska slippa min migrän, huvudvärk o depression

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[mossquinnan]
0

Vilket glatt inlägg Ambrosia:-)) det gjorde mig gladKyss

Farwuq
0

Här i djupa södern blommar violer och vitsippor.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[mossquinnan]
0

Ååh så fint :-)))

Kalendula
0

#3 Underbart!

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"