Skämta ni nåt 1 april?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag förökte skämta med min kompis Emma att jag hade druckit 10 glas vin. Men hon haja inte det. Skrev via msn då. Tråkigt hon itne förstod det. :(
Men min kompis Maria lura jätte många av sina kompisar på facebook att Jonas Åkesson hade ringt henne och sagt att han sett hennes film där hon föreläste om dyselexi och att ett av Madonnas barn hade dyselexi och att Madonna ville träffa henne. Alla ba, men GUD vad kul. men sen skrev hon längst ner efter allas kommentarer April April och att hon bara skoja. Det var ett roligt skämt tycker jag.
Vad skämta ni om? Och vad gick ni på för skämt?
Kramar från Ambrosia :)
Nä… jag skämtar inte. Jag är troligen allt för gammal.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Jag blev inte föremål för att bli lurad, vilket jag uppskattar, då jag är väldigt lättlurad. Däremot frågade jag min kompis om vi skulle gå in i sovrummet o hoppa i sängen. Han hade hört att vi skulle lägga oss i sängen. Så han höll på att lägga benen på ryggen o springa iväg i ren panik. Så jag fick ju säga ganska snabbt vad jag hade sagt o att jag bara skojade. 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Huga, så ska inte en normal karl tas…

Testa lite lämpor och så först…

#3 Det beror ju på vad karlen har varit med om för hemska upplevelser.
Vad är lämpor för något?
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Man ska ta det lugnt och med utstuderad list.

List och lurighet är A och O när det gäller karlar.

Kalendula: Vilket roligt skämt du skämta. Jätte bra ju. Det kan ju tolkas på två sätt, antingen att hoppa i sängen eller att ha sex i sängen. Synd bara att han blev rädd :(.
Må så gott. Kram från mig :)