God morgon 1:e april
April april på er alla!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hoppas ni får en fin o trevlig dag 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Gomorron på er alla! 
Ikväll blir det tacokväll och filmkväll med min mamma och min systerdotter som snart fyller 12 år. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Ja i dag ska man ju skämta. Det har jag glömt bort. Bra :(
I dag fyller mitt brorsbarn Alma 1 år. Så vi ska fira henne i morgon. Har köpt en jätte fin present till henne i dag.
Till BusHanna: Det låter mysigt med Tacokväll. Det är ju så gott också. :)
Jag har varit i kyrkan i dag och hos min psykolog. Går KBT terpi. Det är bra . :)
Trevlig helg på er.
Kram från Ambrosia
Jag blev så himla sugen på tacos o sedan susch o sedan kebabpizza när jag läste ditt inlgägg Hanna. Hoppas att du får en god kväll.
Underbart med barn Ambrosia, även om hon inte kommer ihåg själva kalaset, så hoppas jag att ni får det jättemysigt med den lilla
.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Oj låter gott med sushi och kebabpizza också.
Jo Alma vart jätteglad för sin present. Hon lekte med den hela tiden. Mamma och pappa hade köpt en barnvagn till henne, en jättefin i trä som var rosa med vita blommor på. Så hade de köpt en jättefin nalle till och en stickad filt i, som mamma stickat.
De vart kalas med tårta och kakor och gott kaffe. Är sugen på kaffe nu, men har ingen mjölk. Orkar inte åka till affären nu. Det regnar liksom ut och är grått. :( Men jag har en KAKA!! ;) Fast bara en, men det är ju bättreän ingen ;)
Kramar från Ambrosia :)
Ambrosia: Det bästa med regnet o att man inte har mjölk hemma, är att komma tillbaka hem till värmen o en god kopp kaffe med mjölk i