vad hoppas du på 2011?
vad hoppas du på 2011?
Jag hoppas att detta året blir bra mycket bättre än det förra ur många aspekter. Förra året var jag dålig på ett eller annat sätt, den ena negativa grejen efter den andra avlöste varandra. Jag är fortfarande trött o har inte riktigt hämtat mig ännu, men tar det ändå lugnt.
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Framför allt så önskar jag, att jag och min dåvarande bästa vän kommer varandra märmare. Och hittar tillbaka till varandra igen.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Jag hoppas på ett år, då jag kan se på livet med positiva ögon..
Jag hoppas på ett år där jag kan bli mer "levande".
Få komma ut i någon aktivitet och få rutiner för vardagar. Börja träna lite. Och så klart, ännu ett underbart år med mina marsvin!
Ja, det är ju så mysigt att ha djur att pyssla om 
Oj, jag önskar mig så mycket av 2011! Det är allt från små små saker i vardagen till lite större projekt. Många av förändringarna gäller relationer till människor som bevisat att de inte är värda min tid, mina tankar, mina känslor. Det blir en hel del tuffa beslut och mycket att jobba med, men jag hoppas och tror att det i slutänden kommer vara värt det.
Jag hoppas med på att allt jobb är värt det
Jag känner på mig att det kommer vara värt det och att det kommer få mitt liv att ta en ny vändning. Otroligt jobbiga omständigheter som fått mig att få en helt ny syn på vad jag gör, vem jag är, vad jag vill och framförallt vilka människor jag vill ha med mig på min resa genom livet. Låter väl lite lagom flummigt kanske, men det känns som om jag andas helt ny luft! En otroligt märklig känsla… Då jag lider av psykiska problem som gör att mitt mående växlar mellan toppen och botten så har jag funderat på om detta nya positiva tänkande bara är en fas. Men faktum är att det inte känns så. Jag vågar tro på att det som hänt mig de senaste månaderna knuffat mig åt rätt håll.
Tycker inte alls att det låter flummigt, tycker att det låter sunt. Varför ska man vara med människor som man inte behöver ha med på sin resa. Men, människor kommer o går också.
Fortsätt du på det spåret du är på tycker jag, kram 
Var väl kanske mer uttrycket att jag andas helt ny luft som kändes en aning flummigt… Men det går gärna fortsätta vara flummigt så länge det känns bra! 
Ja, det har du rätt i. Jag är själv rätt knasig o flummig ibland. Men bara jag mår bra så är det okej,
Håller helt med dig!
Jag hoppas år 2011 för med sig att jag börjar tro på kärleken igen. Och att jag ska övervinna min räddlsa lite mer. Går i KBT terapi nu och gör övninger för att minska min sociala fobi för nya människor. Det går framåt lite i taget. :) Så jobba med mig själv detta år och sen typ 2012 träffa en ny härlig flickvän vore super. :)
Bästa hälsningar / Ambrosia :)
Bra Ambrosia, hoppas det går så bra för dig i år 
That´s the spirit!! 
Tack gulliga ni är :)
Kram Ambrosia :)
Redan den 24:de januari idag. Jisses vad sjutton händer med tiden!? Låter som en gammal tant nu, men jag hänger fasen inte med 
Har haft en jobbig period nu då jag inte orkar vara så aktiv här på sajten. Men jag ska försöka lägga lite mer tid här och se till att detta året blir ett bra år!
#16 Keep on going, don´t give up! 
Tack, du är så söt! 
Styrka till dig!