När kommer värmen?
Vilken fin bild. Får en att längta till sommaren. Tycker inte om vintern. Det är så kallt och mörkt. Men snart snart blir det vår igen. Längtar dit.
Må så gott. Bästa hälsningar / Ambrosia :)
Då vill jag undra..
Vad längtar Ni efter allra mest, nu då vi är mitt i vintern ? 
Åhg, vilken lust jag fick att bara spring ut i bilden barfota och känna på gräset. 
Jag saknar egentligen värmen för att jag blir bättre i kroppen, då men tycker samtidigt inte om värmen för jag svettas som en dusch.
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
#2 Sisa..jag längtar efter att som Kalendula skriver springa barfota i gräset och att sitta ute på altanen på kvällen och inte i den starka varma solen.
# 4
Låter underbart, Jeremina..jag längtar med 
Åh, jag vill så gärna känna gräs och varm sandstrand under mina fötter *suckar*
Jag missade denna sommaren för jag låg i sängen och var dålig eller så var jag på vårdcentralen och tjatade på dem om att bli medicinerad för min diabetes. 6 Månader tog det för dem att fatta att jag behövde ha insulin. I oktober ringde dom från vårdcentralen och sa att läkaren tittat in lite på min diabetes och att jag snabbt som ögat skulle i väg till apoteket och hämta insulin, för annars skulle risken vara stor att det ena organet efter det andra skulle ge upp.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
#6: Men gud vilka pucko läkare som inte gav dig insulin på en gång. Hoppas det känns bättre nu. Men nästa sommarn kan du nog gå i gräset barfota och på stranden.
Ha det bäst. Kram Ambrosia :)
#7 Det har jag räknat med att få göra. Min bror säger varje gång vi ses att han ska bjuda mig med på en resa. Ska bli spännande att se var, för hans resor brukar gå till något ställe där det finns vatten o sandstrand. 
#8: Å vad mysigt, hoppas det blir någon mysig resa snart snart. Så du får glömma vintern för ett tag. :)
Må så gott. Kram /Ambrosia :)