Du hemlösa själ !
Mina tankar går också ut till alla hemlösa. Och jag hoppas att frälsningsarmen snart kommer och hämtar allt te som står här och väntar på dom hemlösa.
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Så fint Mossis och jag känner likadant, svårt att fatta att det finns 3000 hemlösa bara i Stockholm.
Jag ger alltid en slant varje december till Frälsningsarmén för att bidra till att några ska få en skickmacka eller så.
Min son som ser till att Värmestugan i Östersund håller öppet för de hemlösa, gissa om jag är stolt mamma 
Det tråkiga är att frälsningsarmen inte har hämtat resten av teérna Och det är nästan 150 kilo te. Så nu ska jag söka efter en organisation som vill ha dem, och som jag är säker på att det går till hemlösa och ensamma mödrar.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
De borde skämmas. Tänk om du hade kunnat skicka det till Östersund, det går väl inte 
Jag har nog tänkt på det, men det kostar ju mer än det smakar. Så nu håller jag på att leta på nätet efter en organisation som hjälpte mig en gång när jag var i nöd. Hade i skräck flytt från min dåvarande för han fick en psykos. Och fick bo hos mamma i 8 månader. Sedan fic jag en lägenhet som jag tog på studs, och denna organisation hjälpte mig att hämta dom mesta av mina grejer och flytta in dem i mitt nya hem. men jag kan inte komma ihåg vad dom heter.
Jag känner mig lite besviken på frälsningsarmen just nu.
JAAAA! Jag hittade organisationen. Imorgon ska jag ringa dem, håll tummarna för att dom vill ha mina teér. 
Jag håller tummarna hårt 
ÅÅh jag håller stenhårt i min tumme kalendula:-))
Vilken goo son du har Jeremina hade själv vart sprickfärdig av STOLTHET *L*
Kram
Jag är så glad! Jag fick tag i en organisation som heter Saron gruppen. Som riktar sig ännu mer till hemlösa, ensamma mödrar och ungdommar som kommit på glid. Och dom ville gärna ha mina teér. Så nu hoppas jag att dom kommer så snart som möjligt och hämtar teérna.
Dom har ett cafe för ungdomar och ett vuxen cafe och hemlösa kan komma och få sig ett mål mat om dagen.
Jag delar din gooda glädje kalendula:-))
Tack så mycket Mossis 
Idag när det är -20 och lägre här så tänker jag på de hemlösa ännu mer.
Jag tänker på dom hemlösa jag med, speciellt när det är så kallt.
Vad bra att de ville ha teerna och att de kommer dit de mest behövs. Gullig du är som skänker alla teerna dit. :)
Ja det måste vara fruktanvärt att vara hemlös. :( Att kanske sälja sig själv för att överleva. Helt otroligt att de hemlösa orkar varje dag. Att de tar steg för steg varje dag framåt. Vet inte om jag hade grejat det. De är helt otroligt starka.
Kram Ambrosia
Tack Ambrosia 
Det var så lite så. KRAM Ambrosia :)