Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettensamhet
Läst 3927 ggr
Virvlan
0

Träff - Hur hade ni gjort?

Det har annordnats en träff (tjejer som vill ha nya vänner) i stockholm och alla som vill kan komma dit. Denna träff är fixad på ett annat forum än detta.

Jag bara undrar ifall jag ska gå?.. jag mår inte något vidare just nu i mig själv, men vill gärna ha flera vänner. Dock vet jag inte hur ofta man skulle ses eftersom jag inte bor i sthlm utan utanför…

hade ni gått på träffen??

Kalendula
0

Jag tycker att du ska gå till träffen. Den kan ju bli otroligt rolig Glad

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Virvlan
0

Vågar man då?..

Kalendula
0

Vad kan hända?

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

isa
0

Det är svårt att säga hur du skall göra. Det finns två sidor av det hela.

1.Om man inte mår bra i sig själv, kanske det inte är något "läge" att träffa andra.?

2. Du kanske mår bättre i dig själv, när du har gjort den här träffen?

Men jag tycker du skall gå i alla fall, för jag får känslan av att du skulle vilja det innerst inne, och då tror jag du blir gladare efteråt.

Kalendula
0

#2 Jag får också känslan av att du ska gå, för att det kommer att göra dig så gott Glad

[Jeremina]
0

Gå du jag kan berätta att en nära till mig var deppad och visste inte om han skulle gå på en fest igår kväll.

Jag sa att han skulle gå och han hade träffat flera nya vänner som jobbar på samma ställe och fyra tjejer hade visat intresse för honom.

Han var så lycklig idag så gå du det kommer nog att göra att du mår bättre och jag önskar dig lycka till!

Kalendula
0

Virvlan: Hur har det gått med träffen?

Virvlan
0

Jag gick inte på träffen.. jag kände att jag inte skulle klara av det.  När man mår bra kan man träffa nya människor och orka umgås med dem. Men när man mår dåligt orkar man itnte det.

Ångrar inte mitt beslut.

Kalendula
0

jag förstår dig ändå, kram

Virvlan
0

Jag har träffat kompisar ibland när jag inte mått bra, det har hjälpt lite.. de har de..

men här gäller de en hög med personer man itne känner…

Kalendula
0

Då blir det svårare i med att man mest betraktar dom andra.

[Sisa]
0

Betraktar och försöker komma underfund om hur dom är..det kan ju vara trevliga människor, som är lätta att få kontakt med..Glad

Varför oroa sej inför nåt, man inte vet..Obestämd

Virvlan
0

Sisa: ja de är sant..

men de blir flera tillfällen ..

Sessan1
0

Hoppas du kan gå på andra träffar framöver, Virvlan

jag har varit på många nät-träffar som har varit riktigt trevliga :)

Även om det varit helt okänt folk för mig från början.

Tror det kan vara lättare om man har en  blogg kanske?

och lär känna dom som hälsar på där.

Så har jag gjort

fårr fler nätvännervvia min blogg

Tass på er

Sessan1

Virvlan
0

Tack Sessan, de var en bra idé.

Sessan1
0

:)

var så god