Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etiketthälsningar
Läst 1755 ggr
[Sisa]
0

Godmorgon 2 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hoppas ni alla får en bra dag!

Kalendula
0

Önskar med värme detsamma!

Igår blev jag med fåglar, 4 stycken. Så det har och blir en del pyssel med dem. Jättefina är dom. Kram!

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[Sisa]
0

# 1

Så kul..och vilket härligt sällskap! Djur är de bästa vänner som finns Kyss

Har du ingen bild på dom ?

Kram tillbaka Glad

Kalendula
0

Jag har inga bilder just nu, för jag vill inte skrämma dom med kameran än. Tänkte att dom skulle få aklimatisera sig lite först. Men så fort jag har bilder på dem så lägger jag ut dem. Skrattande

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[Sisa]
0

# 3

Tack..ser fram emot..Kyss

Sessan1
0

Vad är det för typ av fåglar?

Pappegojor, underlatrar?

Kalendula
0

Oj, det glömde jag ju att skriva Glad Det är nympfparakiter och katarinaparakiter. O dom är så fina.

Det går bra med fåglarna  :O) Jag trodde dom skulle bli rädda av flytten, men dom äter o dricker o kuttrar o klättrar omkring i buren. Och iblan sitter alla på framsidan och stirrar på mig och jag sitter i sängen och stirrar på dom. Jag har dem i sovrummet, ifall att jag skulle behöva åka i väg så att jag kan stänga till dörren till sovrummet. Så att inte mina katter kan komma åt dem.

Dom är vingklippta just nu, och själv känner jag att jag inte vill vingklippa dem. Sedan har jag ju fem katter som ser dom som kyckling, färdiga att plockas. Så jag tänkte att dom får flyga omkring i sovrummet. Ska tillverka ett klätterträd med så småningom. Och köpa att duschdraperi att ha på sängen när dom flyger omkring. Vill inte ha bajs i sängen.

Har redan gjort häng matskålar så att dom blir lite mer aktiva, dragit ett rep kors o tvärs i buren. Dom har fått en stor lava sten, hoppas bara att dom fattar vad dom ska ha den till.