Nu är det ju redean kvällen men vill passa på att önska en fortsatt trevlig kväll. Och att jag flyttat tråden till "Godmorgon kategorin"
Idag har jag haft en bra dag, för äntligen börjar jag att få förståelse för den hjälpen jag är i behov av från b.la f-kassan. Bollen är i rullning och jag hoppas på det bästa ännu en gång.
Kram
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Va bra att du flyttat tråden till godmorgon:-)))
Jag önskar dig lycka till med fk..dom är inte att leka med i dagens samhälle..kram till dig /Sus
#3 Tack så mycket
Nje, dom är jättejobbiga, har bråkat med dem och sjukvården i 15 år nu.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Va bara bestämd..och vänd på samtalen ni har..säg att..tänk om du själv var i min situation..så har jag gjort och då har dom äntligen sett mig ..som en människa *L*
Ideén är bra, men det har inte hjälp. Det som hjälpt mig nu är att jag kommit tillbaka till en bedömmare som jag hade för 8 år sedan och hon ser en markant försämring. Såpass stor att jag inte fått genomföra alla arbetstest som f-kassan vill ha. Men jag har ändå proppsat på att få genomföra den,men hon vill inte riskera att jag gör mig illa eller skadar mig på något sätt som skulle kunna göra mig ännu sämre.
Så jag är rätt så glad just nu, att någon i denna karusell faktiskt ser mig. Hon, bedömmaren ska till och med försöka att få tag i en expet för min räkning så att jag kan få dom hjälpmedel och stöd jag behöver sSå att jag kan bli lite mer stabil.