Ny hitta vänner-tråd!
Jag tänker att i denna tråd kan vi skriva en liten presentation om oss själva. Till exempel intressen, hur man är som person, vilka egenskaper man uppskattar hos en vän, vad man tycker är roligt att hitta på eller prata om.
Läser man en presentation som låter intressant kan man ju ta kontakt genom att skicka ett PM till personen som skrivit presentationen.
Jag kan börja i första kommentaren.
/Fia ☁️
Hej på er!
Sofia heter jag. Jag är 27 år och bor med min sambo och vår labradorvalp, strax söder om Göteborg.
Jag tycker om att spela (Minecraft, The Sims 3 & 4) på PC och Animal Crossing + lite andra spel på Nintendo Switch.
Jag älskar att vara i naturen och går gärna med hunden i skogen. Frisk luft rensar skallen på mig.
Jag värdesätter egenskapen ”snäll” väldigt högt i en vänskap. Att peppa och vara glada för varandras framgångar, och finnas där vid motgångar.
Jag söker främst en internetkompis! Att chatta, kanske prata på Discord, skicka memes och spela ihop om allt känns rätt.
Då jag själv som sagt är 27 år, ser jag gärna att du som skriver till mig är iaf runt 25 som yngst. Är du i min ålder eller äldre, kör på, kasta iväg ett meddelande! Kön spelar ingen roll.
Låter jag intressant utifrån min presentation, så skriv gärna! 🎈
/Fia ☁️
- Redigerat 2023-01-03 23:34 av RackarFia