Äldre och ensam
Jag har varit ensam i 10 år och vet inte hur jag ska ta mej ur det…..
Inga tips och råd på sjukvård eller dylikt.
Endast de som vill har personlig kontakt, telefonkontakt eller i verkliga livet..
- Redigerat 2022-03-20 18:52 av Elisia Söderqvist
Menar du att du vill träffa andra genom denna sajten?
#1: ja, varför inte.
Börjar med telefonsamtal 😁
#2 Ett tips är kanske att du presenterar dig lite mer.
"Äldre" kan ju betyda så olika för oss människor.
/Maria
#2: Om målet är att träffas i verkligheten såsmåningom så kan det vara hjälpsamt om du skriver vilket landskap du bor i :)
En kort presentatiom kan också vara bra så att man kanske har gemensamma intressen eller annat att diskutera.
Klicka här för att läsa om hur man håller sig säker om man vill träffa nya människor via internet
Utförliga beskrivning kommer in om kort 😁
Hej Elisia. Jag ville veta mer innan jag skriver något viktigt i tråden, så jag kollade din presentation, som ser ut så här, se bilden!
Vill du träffa andra från iFokus, så är ett sätt att vara aktiv i olika delar, så vi kan lära känna dig och kanske skriva ett PM när det gäller vissa frågor.
Flera från iFokus har varit hemma hos mig och flera har inbjudan att hälsa på om de är i närheten. Så visst kan iFokus vara bra om man vill ha en bra kontakt med någon.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
#0: Har skrivit till dig. Titta i dina meddelanden på din sida.
#0: Hej, jag har också varit ensam i flera år och kan inte ta mig ur situationen. När tiden går blir man äldre och då blir det ännu svårare att komma ur ensamheten - kanske blir livet för långt för många av oss - för när jag var 18 år hade jag en massa människor runt omkring mig. Jag har varit medlem på flera kontaktsajter, men har haft otur. Det är svårt att lära känna nya människor i Sverige - på Facebook däremot är det möjligt att få hundratals vänner, men då bor de i andra länder, som jag inte har någon nytta av. Du kan skriva till mig, jag är tacksam för varje vän som jag kan få!
Ensam i ensamhetens land.
#7: hittar inte dej 😥