Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikett: norrbotten
Läst 437 ggr
S=O=LROSEN
5

Promenadkompis, Finns för dig Ensamma...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

HALLÅ DÄR UTE ALLA MÄNNISKOR… Äntligen hittade jag något som Inte är en dejtingsida! Oj vad fint ni skriver och förklarar och peppar och inspirerar i det Svåra som många har och mer av i dessa tider med `det osynliga monstret´ som härjar och förstör och t o m dödar i sin väg! Det borde finnas Fler sådana här sidor och forum,men det kanske bara är jag som inte letat nog?

Det måste vara väldigt jobbigt att vara ofrivilligt ensam i längden. Jag Älskar att vara själv i vanliga fall då jag trivs sååå väldigt Bra i mitt eget sällskap och tur det för hur det än är så är det med sig själv man har längsta förhållandet och då är det ju en fördel om man Trivs med det; Men nu känner man ju av att det för Alla är tvunget att vara med sig själv,kärnfamilj och de man lever och bor med och skall hålla distans till andra och det förstod jag från första stund att det var självklart vi ALLA som var riskgrupper och helt och hållet upp till ens eget Fulla ansvar att undvika detta så det fort går över.

Jag har försökt karantänisera mig så mycket som möjligt och Älskade Barnen är stora som tur är så det är bara Jag i mitt Hus och det måste vara väldigt svårt för de som är på olika ställen hela dagarna och sedan kommer hem och vet ej om smittan är med?
Det är ju sååå Väldigt Tungt för de som jobbar inom vården och de som tar hand om alla drabbade de borde få dubbel lön och Guldmedalj och väldigt lång semester efter detta elände för vad hade vi varit Utan dem??! Det är väldigt viktigt att vi söker hjälpa varandra på det sätt som är säkert i dessa tider och det är ju över dator mobil och ute,och viktigt att hålla någon slags kontakt att PRATA med andra för att Inte bli för jobbigt Ensam!

~Jag är en Glad seniortjej som bara skulle söka PROMENADKOMPIS då att Promenera Vandra Strosa i Stad Land Skog ja varsomhelst är det Bästa jag vet! Och att göra upp eld och koka starkt kaffe och grilla en korvbit är pricken över iet om man är kring Skog Hav annars i ryggsäcken då UTE är där man kan vara som Tur är!!!

Hoppas det finns någon i fyrkanten- Norrbotten som vill ta en Promenad och kanske senare när detta lagt sig Vandra utomlands el i Fjällen då Rest väldigt mycket hela tiden och OJ vad vi saknar och Längtar till det..)
Ha det fint nu alla och TA HAND OM DIG OCH VARANDRA!

• Redigerat 2022-03-22 01:47 av [Tismon]