Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikett: ensamhet
Läst 277 ggr
bappelsin
1

Söker vänner (värmland)

Är en snart 21 årig tjej som bott i värmland i snart 2 år, flyttade hit för att kunna bo med min nuvarande, men efter flytten har jag inte haft någon direkt vän eller något.

Så känner mig väldigt ensam och blir extremt deppig av det, så ifall någon hade velat skriva/umgås så hade det varit jätte kul!
Har autism, adhd, och borderline vilket gör att jag är en rätt så komplex person som inte många står ut med, men ger man mig en chans så har man en vän för livet.
Mina intressen är musik, djur, filmer, serier, att vara ute, festa, plantor, egentligen det mesta.

Har två st katter på ett år som sällskap förutom sambon, men annars sitter jag bara hemma pga arbetslös. 

Kan prata om allt mellan himmel och jord, och har väldigt stort medlidande för folk då jag mått dåligt under en längre tid och har några jobbiga år i bagaget men tycker inte att det är så fel då jag förstår det mesta som folk går igenom och älskar att kunna vara ett stöd åt folk, om dom även gör detsamma.
Spelar ingen större roll ifall du är tjej, kille eller ickebinär, vill bara ha någon vän så man slipper den här ensamheten.

Hör gärna av dig :)

SoulPain
3

Finns en till tjej runt din ålder från Värmland som också söker vänner ni kanske skulle passa ihop
 https://vanskap.ifokus.se/discussions/5ea336b0ce12c420b70000bb-vill-sa-garna-ha-vanner?discussions-1

Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime - Lao Tzu