Känner mig så ensam
Jag känner mig så ensam hela tiden. Det känns som att jag inte har någon att prata med. Men det har jag, min pojvän, o vi är även sambos. Men känner mig så ensam ändå. Jag har inte en enda vän längre. Har aldrig haft vänner egentligen. Alltid min barndomsvän bara, men när jag o min pojkvän skulle flytta ihop så var de som att hon inte ville umgås längre. Nu pratar vi inte ens. Så jag känner mig helt ensam. Har alltid varit en "ensamvarg". Men att inte göra något eller umgås med någon nångång, det är jobbigt. Aldrig festa med någon eller ha roligt bara…

Jag känner igen mig lite i din berättelse. Det som räddar mig är alla bekantskaper via nätet, dels via facebook och dels via olika spel jag spelar. Tyvärr finns ingen att umgås med i hemstaden, men det är skönt att ha folk att skriva med eller prata med på skype i alla fall. Du kanske har någon hobby eller så som du kan träffa nya människor igenom?
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Jag har inte ens någon att skriva med… Har hållt på med hästar förut, men inte längre.. Har inga hobbys :/

Kanske se om du hittar någon intressant kurs på medborgarskolan eller liknande, så får du komma ut lite och pyssla med något kul och kanske lära känna lite folk, plus att du får något att kanske hitta andra intresserade av. Eller kanske ta upp ridningen igen?
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Jag är också ensam. Man blir sjuk av det och jag mår pest. Gråter ofta.
Gråter också ofta, oftast när inte sambon är hemma.
#5 Har inte din sambo några vänner som har flickvänner du kan umgås med? Annars försök gå med i någon förening. Har du inga syskon du kan umgås med?
Nä alla hans vänner är på krogen o letar tjejer att ligga med…
#7 Men kan du inte följa med ut på krogen då? Så får du ju träffa folk som du kan prata med.
Vad ska man göra om man inte ens vill gå på krogen?
Jag vill ju gå på krogen. Eller göra något annat. Men min sambo umgås knappt med dessa kompisar och när vi går på krogen o ska sitta med hans vänner så går dom iväg eller bara härjar, så där sitter jag o min sambo själv istället, o då orkar vi inte gå ut o "festa" med dom. Sen har vi inga andra vi kan festa med heller.
#11 Så kan det va ibland när man är ute på krogen. Men folk är överlag ändå försiktiga på att ta kontakt på krogen ibland måste man själv försöka ta kontakt. #7 Då får man ju försöka göra något annat tex gå med i någon förening.
Blev fel med taggning det förstå stycket ska va till #10 och det andra till #9