Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikett: prathörnan
Läst 1133 ggr
[Tuulikki]
0

Vad har ni gjort i helgen?

Vad har ni hittat på nu i helgen? Eller under sommarlovet/semestern? :)

felle-j
0

Hela helgen har jag varit på flygfesten i Dala-Järna. En hel helg fullspäckad med flyg av olika slag. Kan inte bli bättre! Hälsade på min farfar också som bor i närheten.

Under sommarlovet har jag varit på några läger, en vecka i fjällen och sen bara tagit det lugnt. Har umgåtts med en kompis några gånger och även varit på en konsert. Har fått lite mer gjort i sommar än vad jag trodde.  Trodde det endast skulle bli en massa sittande hemma men som tur var blev det inte så. 😃

Själv då, Sofia? 🙂

[Tuulikki]
0

Men gud vad roligt! Du som har intresset måste ju tyckt det varit underbart!😉

Ja det låter som en rolig sommar 🙂 Kanske laddat batterierna lite inför skolan nu då? Du har ju haft full rulle!😃

I helgen var jag hos mina föräldrar och drog ut mamma på lite svampplockning. Hittade lite kantareller och blåbär, och hunden badade lite i bäcken. Jättemysigt! Sen gjorde vi inte så mycket mer. Nu idag var jag och sambon på IKEA och köpte ett skrivbord till mig och lite småsaker. Sen fick vi äntligen igång diskmaskinen också, så nu kanske det blir lite ordning i köket.😃

felle-j
0

Haha oja, jag njöt verkligen hela helgen! 😃 Nu är jag nog redo för skolan men hade gärna haft lov några veckor till. Har inte hunnit slappa så mycket som jag hade önskat. 😉

Vet själv hur det är att vara utan diskmasking en period. Så otroligt skönt när den fungerar igen! 😃

Jess89
0

Låter som att ni har haft en toppen helg. Själv har jag försökt ladda om batterinra efter ett jobbigt misslyckande. Bättre lycka nästa gång…

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[T-Johan]
0

Satt nästa delen av tiden på altan "Lilla Creta". Varma soliga dagar och jumna kvällar gör den käl för namnet. Sen blir det per automatik lite småsnack med folk som går för bi.