iFokus som substitut?
Jag har ganska få vänner att umgås med. Istället sitter jag här dagarna i ända, speciellt när jag är ledig från jobbet. Det har blivit lite av en drog att hänga här istället för att söka kontakter på riktigt och då blev jag medlem främst för att hitta riktiga kontakter. Någon som känner igen sig, att man hänger här lite för mycket?
(Dock får jag väl påstå att det är ett välkommet och mer givande alternativ till Facebook, risken är väl att man hängt där istället)
Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.
Jag hänger absolut för mycket här inne. 😛Till och med när jag vet att ingenting nytt har hänt klickar jag runt. Ibland trillar jag in på forum eller trådar där jag i normalt fall inte hänger, som nu! 😃
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Samma här!
Har inte FB, men är jag inte ute med hunden eller liknande så sitter jag vid iFokus XD
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Jag med : D Hänger här massor…….gillar det. Många sköna människor och tankar. Har inte FB , twitter , instagram eller nåt sånt : )
Jo det kan lätt bli som en drog, men i slutändan känner jag mig mer ensam än någonsin, så det är farligt samtidigt, jag vill hellst inte bli påmind om att jag har ett väldigt ensamt liv.
# scirocco. Vet hur du menar….får den känslan av ensamhet också så som du beskriver men det är så lättande samtidigt att veta - genom ifokus- att andra känner och beskriver samma sak du vet. Många med tex Facebook ( jag har inte det) säger ju hur faaaaantaaaastiskt allting är TROTS att det inte var sant. Här är det mer äkta. Tacksamt : ))))