Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettensamhet
Läst 2249 ggr
Semper_Solus
0

Ensam varje dag..

Hela min uppväxt så har jag haft många vänner, har också alltid haft lätt för att skaffa vänner. 
Men sen när jag började 7:an på högstadiet så började jag bli mobbad. Jag tog dock inte åt mig nånting av det men sen i mitten av 7:an, efter att jag blivit lurad och utnyttjad av några på skolan så började jag ta åt mig av allt. 
Men jag klarade mig till 8:an och hela första terminen. Andra terminen så klarade jag 3 dagar innan jag tillslut slutade gå till skolan. 
Sen en vecka efter så blev jag inlagd på akut behandlingshem i 2 månader och sen gick jag på BUP's egna lilla skola väldigt länge. Och eftersom att jag försvann så plötsligt från skolan och inte kom tillbaka igen så blev det att alla slutade att va med mig.. 
Nu så spenderar jag varje dag ensam och har ingen att prata med om hur jag mår eller nånting. 

Jag skulle verkligen behöva någon att skriva/prata med.. klarar inte att vara ensam längre..

/Robin | Medarbetare på Tonåringar iFokus 
No one is weird or "not normal", because what's weird to one person is normal to someone else.

BlackandBlue
1

jag finns alltid att prata med :)

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

[T-Johan]
0

Här på Ensamhet kan du alltid skriva en rad. Det är bara känna sig välkommen och skriva lite var som. Det gör vi andra och ibland blir det bara en lite hälsning.

Josse5233
1

Åh, vad jobbigt :( Du kan alltid skriva om du vill prata! Jag går på gymnasiet just nu så jag är inte så mycket äldre än du. :) 🌺

Ha en trevlig dag! 

Johnnyboy
0

Fy fan va jobbigt! Jag finns här om du vill ha någon att prata med, jag har själv lite erfarenhet utav ¨dåliga¨ kompisar. Går ettan på gymnasiet så inte mycket äldre än dig :) Men tveka inte om du skulle behöva prata, jag finns här och många fler kan jag tänka mig!!😂

Leon1973
0

Semper_Solus, vad gör du ikväll?

Jag ska bara slösa tid framför lite TV-serier, jag har Skype igång om du vill chatta lite.

be inte om hjälp om du inte vill ha den

Kalendula
1

Jag tycker att du ska resa dig och hålla hvudet högt, och säga i från till din omgivning att du inte mår bra och varför.

Kram ❤️

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[Jossan456]
0

Robin du har Pm!