Du är inte ensam.
Till er alla , och till just DIG som läser detta och känner ensamhet. Vill bara säga: Du är inte ensam i din känsla. Jösses vad jag känner mig ensam. Ibland blir det verkligen övermäktigt. Det hjälper att veta att man inte är ensam i sina känslor. Allt gott till just er.
Jag fattar inte riktigt vad du menar med att "inte känna ensam i sina känslor" för min del är det en vana att vara en ensamvarg…
Jag är också en ensamvarg. Vare sig jag vill eller inte så är det det jag är. Och fast jag känner att jag måste vara för mig själv så kan jag känna mig ensam i det . Jag kan få en överväldigande känsla av ensamhet. Jag kan inte sudda ut den jag är men jag kan känna mig ensam i den jag är.
känner mig också ensam, vet inte ens vad jag skulle kunna skriva på iFokus, sitter läser för de mesta och känner igen mig, så fort ja lämnar datorn känner jag mig ensam igen 🤔 får mkt ångest när jag umgås med folk, jag vill såklar ha goda vänner men slutar aldrig bra. får ingen inre ro. hhmm
-En smula annorlunda men på ett positivt sätt!
Och jag känner igen mig i det du skriver QueenB. Du skrev ett fint inlägg : ) och visst sitter man här och läser och känner igen sig i hur mycket som helst som andra personer skriver…….och ibland så hittar man orden till ett eget inlägg. Precis som du gjorde nu : ). Och det är härligt.