Saknar någon att umgår med
Jag saknar någon att umgås med känner mig såååå ensam. Vet ej hur jag ska ta mig ur detta, Någon som har förslag på hur man gör.
Välkommen till Ensamhet. Hur gör man………förslag…….. Det mesta beror på hur du lever ditt liv. Och vi vet ju inget om din situation. Men oavsett hur är det en bra början att utbyta tankar med oss andra ensamma. Bor du i storstaden? Har du någon hobby? Arbetar du? Det är många frågor som påverkar hur man tar sig ur ensamhet. Generellt är det alltid en bra regel att vara utåtriktad. Att ha ett aktivt intresse för andra. Och det värsta är att det är lätt att skriva och en annan sak att omsätta.
De är klart jag behöver skriva lite om detta. Jag Arbetar heltid men har en neurologisk sjukdom som gör att man är ganska trött när arbetsdagen är slut. Har tyvärr ingen direkt hobby, av olika anledningar har mina intressen blivit åsidosatta i mitt tidigare förhållande, Så jag har ännu inte lyckats hitta någon som jag är intresserad av Har varit singel nu sedan några månader tillbaka. Bor i en medelstor stad.
Kanske de finns någon förening om din sjukdom?
Här i stan har vi en fybromyalgi förening tex. Vi träffades o varannan vecka o gjorde saker eller bara drack kaffe o pratade inte bara om sjukdomen utan om allt möjligt.
Eller om du orkar dra igång en sådan förening man träffar vänner o de är skönt o prata med människor i samma sits som förstår.
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.