Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettensamhet
Läst 1647 ggr
[Sella90]
2

Ensamvarg söker vänner, esteter ifokus

Jag är dagligen ensam och tycker det är sjukt tråkigt att bara ha mig själv som sällskap. Jag vill med ha vänner precis som alla andra, jag vill inte vara den som är ensam jag har fått nog. Dock tillåter jag mig själv till att vara ensam efter skolan blev jag ännu mer ensam. Även i skolan var jag den ensamma vargen, nu känner jag att jag behöver och vill ha vänner som vill mig väl. Min lillasyster sa även att i denna åldern ska jag ha vänner, borde inte va så ensam som jag är. Jag har inte tänkt på att skaffa vänner förrän nu, jag har inte riktigt vågat skaffa nya, blir lätt avvisad för något jag inte har någon som helst aning om vad det kan va för. Jobbig situation, men nu har jag fått nog, blev mobbad som yngre men har accepterat idag att klasskamraterna inte ville mig illa egentligen men känner inte för att ha kontakt med dom vill finna något nytt. Jag vill inte skaffa vänner i från samma stad, mer i utkanterna till exempel i närheten av Göteborg och Falkenberg. Men som sagt vill inte va ensam, och söker vänner, gärna med samma intressen, som gillar att resa och musik, gärna lite tokiga vänner som gillar att skämta och underhålla andra, men folk som tar med en ut, ringer, kanske vill ta ett glas vin ihop eller liknande. Själv dricker jag i i bra sällskap och gillar att resa väldigt mycket jag har rest mycket i mitt liv, idag har jag sambo men känner ändå att jag behöver vänner mer än honom, jag är mycket för konst och för astrologi astronomi etc, tror mycket på det andliga, även religon jag är själv kristen, men är mycket musikaliskt lagd och estetisk till 100% vill gärna finna andra esteter här i närheten på fokus kanske träffas över en fika eller liknande.? Jag är 23 år så jag vill gärna ha folk i samma ålder eller minst upp till 29. 

Intresserad? känner du samma? kontakta gärna.

[Sella90]
0

Finns det inga som känner som mig? ENSAM?

Esteter vart är ni??

KimE
0

Kolla i vänskaps tråden.

[T-Johan]
1

Jo då dom finns nog. Men dom är bara lite blyga, och i många fall försiktiga. Häng på här på Ensamhet så kanske någon kommer fram.