Social en hel helg
I morgon åker jag på dans kurs med kyrkan. Skall vara social en hel helg.
Snälla håll tummarna att de går bra ;)
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Lycka till, hoppas du får en trevlig helg :)
Går säkert jättebra. Håller tummarna👍
Tack för ert stöd.
De gick bra . Jag fixade de o hade roligt o längtade inte hem en enda gång.
För er som inte vet så har jag valt o isolera mig efter massa jobbiga saker i livet. Jag har blivit en eremit o har trivts med att vara för mig själv.
Börjat undra vad som är fel på mig o fått på tryckningar av dem som ja har lite kontakt med att de är inte bra o sitta förs sig själv du måste ut o träffa folk osv. Men jag ville inte försökte tex gå o dricka kaffe med någon gammal kompis så ville ja hem innan jag kom dit.
Men nu tyckte jag detta var roligt trots att jag inte kom undan någonstans vi sov i en gymnastik sal.
Känns som jag hittat rätt vill frälsa hela världen nu;)
Men Indra, vad dansa ni för något? Eller, vad lärde ni Er för dans?
De var helig dans. Ungefär som små grodorna på midsommar, fast på ett vuxet sätt. Ring dans med olika steg snurrar hopp.
Lite svårt att förklara men de blir som meditation lixom att flöde i dansen. Kan inte förklara bättre.
Fast de ser väldigt fint ut fast de är så enkelt.
Det var en bra förklaring detta med små grodorna. Man dansar sådan dans runt granen och midsommarstången. Och det har också en religiös bakgrund. Men de kan vi utveckla en annan gång. Jag har aldrig kunnat dansa. Har spelat för det mesta. Men det är roligt att se andra dans. Spontan folkdans är en absolut höjdare. Då är det kul och spela också. Men hoppas du hade det trevligt och kan känna en glädje som smittar av sig på din omgivning. Det är alltid roligt med sådana människor.
Alla kan dansa kanske inte bli prima ballerinor.
Men ja e alldeles säker på att du kan studsa med runt i en ring Johan ;)