Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikett: prathörnan
Läst 1121 ggr
[T-Johan]
1

Skönt att Mello ordna upp sig.

skönt att vi slapp hårdrockarna i stora finalen. Låtarna är säkert bra men min hjärna orkar inte med allt buller och huvudskakningar. Ja ja jag vet, det är min personliga synpunkt och tur är väl de. I min värd stannar hårdrocken vid The Who. Är ni lika insnöade som jag? Eller vad röstade man på, på eran planet?

[Tuulikki]
1

Jag tyckte Helena var bra :)

Kalendula
2

Följer tråd

Tittar inte på melodifestivalen …

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

gickan87
1

Gillade Ellinor och Linus

MVH Erika :)

MrsGoldfire
1

På vår planet röstades det inte alls, men När änglarna går hem gick hem hos mig iallafall. Barnen var besvikna att Jem åkte ut.

*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn…

[T-Johan]
1

Helena trodde jag skulle gå vidare direkt. Men det kanske var en robbotröstning som knuffa undan henne till andra schansen.

[T-Johan]
1

MrsGolfire, har ni telepatiskt röstnings- system på din planet. Detta att "ringa in" är stenåldern, vi bara tänker; "jag röstar på…." så adderas min röst till dom andras. Smidigt va!

MrsGoldfire
1

Näe telepati är ute, vi kör hierarkisk röstning istället…Var det inte du som skrev nyss att det är centralstyrt från robot-planeten…

Annars brukar jag föredra diktatorisk röstning-jag bestämmer, särskilt när barnen är oense😉

*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn…

[T-Johan]
1

Ja det ligger mycket i de du skriver. Säga vad man vill men Hierarkisk röstning är i alla fall rationellt. De tycker Puttin också. Men han kom- mer inte att rösta på Ukrainas bidrag i år, sa han.

cirrun
1

😂vi lever i en galen🤪 diffus ljud och röstvärld, - men i slutänden kommer dom bästa låtarna sälja ändå mest… eller bli åtminstone mest

lyssnade 🎧 (jag läste på iFokus under mello👍)