Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettträffpunkten
Läst 1909 ggr
Kalendula
3

ENSAMHETSKLUBBEN

För den som vill skapa möten.. refererar till: http://ensamhet.ifokus.se/discussions/52f9625ace12c42cf0001733-ensamhetsklubb?discussions-1

Här har jag lagt upp en ny kategori. För den som vill skapa möten och träffar i olika delar av landet.

Gör en ny tråd och berätta vilket område du bor i och om det finns möjligheter att träffas någonstans på ett bra ställe.

Man skapar alltså en tråd, där den som vill skapa ett möte för ensamma. Man skriver i tråden i vilket del av landet man vill ha ett möta o sedan ser om det finns någon som vill haka på …

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Denna kommentar har tagits bort.
Kalendula
0

Julip: Skapa gärna en ny egen tråd ☀️

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Denna kommentar har tagits bort.
Julip
0

Bara ta bort mitt inlägg Kalendula, är du snäll🙂 missuppfattade själva grejen en aning, hehe.

Kalendula
0

🌈 Ingen fara på taket Julip 🌈

Kajsami
3

Jag skulle gärna vilja att ts förklarade närmare hur h*n menar. Skall alla skriva varsin tråd med ämnet "ensamhetsklubb" och var man bor? Och så blir det alltså typ hundratals trådar med bara ett enda inlägg i? 

Eller menar du att det skulle vara en tråd för varje del av landet där man bor? I så fall skulle det behövas lite närmare upplysningar om det menas stad/landskap/landsända eller vad. Och då kommer det kanske bli svårt att avgöra vad som skall räknas till samma och inte. 

På bokstavsfolk i fokus har man löst det med att medarbetarna själva skapat en tråd för varje landskap och så får man skriva i den tråden för det landskap man tycker sig tillhöra. 

Grodan skapade ju en tråd, kan man inte använda den istället? Känns lite onödigt kanske med en tråd för varje person, det skulle bli ganska svårt att läsa här på forumet då, lite oblickbart. Annars finns ju också "Söker du vänner?"-tråden.

Kalendula
0

Kajsami, jag är en hona för övrigt 🌺 har svarat i första inlägget genom att göra tillägg där 👍

Julip
0

Kalendula, du har fortfarande inte tagit bort mina inlägg ^^ gör gärna det som sagt. Tack :)

Kalendula
1

Oj F'låt, gör det med en gång! 😞