Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettprathörnan
Läst 772 ggr
[T-Johan]
0

Tittar ni på OS?

Tittar Ni på OS? Har ni i så fall någon favorit sport?

Sjöstjärna
1

Absolut! Längdskidor och skidskytte ser jag fram emot. Även hockey och konståkning.

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Leffe
1
Siggebus
2

Nej det gör jag inte. Jag är inte det minsta intresserad av sport så detta undviker jag 🙂

[GIKmio]
1

Det är tråkigt att SVT inte sänder. Men det är dock inte avgörande för hur många Medaljer Sverige ska ta.. men ändå är det inte samma sak.

Leon1973
0

nej fy sjutton…

be inte om hjälp om du inte vill ha den

cirrun
1

Nä…läser hellre iFokus trådar …🤓

Elisabeth A
1

Nej.

Är ointresserad i vanliga fall och i år är ju anledningarna till att inte titta ännu fler och viktigare.

[T-Johan]
2

Jag har själv avstått från att kommentera mitt eget omlägg. Men jag måste säga; ju mer man vet om OS-14, ju mer avsky känner man. Arbetare utan löner och ständiga hot. Korruptionen. Det politiska rävspelet. Listan kan göras lång. Då känns dom idrottsliga prestationerna som en del av systemet; "propaganda" för en politik. I grunden tråkigt!

Mantissa
1

Heja Kalla!

Mantissa
1

Silver, Yay!

[T-Johan]
1

Ja det är starkt. Men en fråga till Er som kan OS, är bandy en os gren?

Leffe
1

Bandy är inte någon OS-gren

[T-Johan]
1

Det är synd att bandy inte är det. Jag hade gärna tittat på Somalias matcher i bandy både i WM och OS. Tänker; Somalia -> vinter sport! Härligt!

[T-Johan]
0

Jahaja…..då blev det en "Putin-medalj" till……en "silver-peng". Säga vad man vill, med dom är duktiga på att åka skidor.

[Nyponsoppa]
0

Har ingen möjlighet att se OS och vet inte om jag hade gjort det ifall jag hade det. Invigningen brukar vara bra grejer däremot på sådana evenemang, haha! Och skidskytte brukar vara spännande grejer, likaså konståkning. Det är en sport nog med livet.
Nöjer mig med nyhetssammanfattningar :-)