Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettprathörnan
Läst 1238 ggr
[T-Johan]
0

Del final 2, vem går vidare?

Nu drar det ihop sig igen, delfinal 2. Vilka är Era favoriter? Melodifestivalen 2014 – Startfältet Deltävling 2 – Linköping 8:e februari: 1. “Love Trigger“, JEM SVT:s JEM-sida – låttext (text&musik: Thomas G:son, Peter Boström, Julimar ”J-Son” Santos) 2. “Hallelujah“, The Refreshments SVT:s Refreshments-sida – låttext (text&musik: Joakim Arnell) 3. “Glow“, Manda SVT:s Manda-sida – låttext (text&musik: Joy Deb, Linnéa Deb, Melanie Wehbe, Charlie Mason) 4. “Efter solsken“, Panetoz SVT:s Panetoz-sida – låttext (text&musik: Johan Hirvi, Mats Lie Skåre, Nebeyu Baheru, Njol Badjie, Pa Modou Badjie) 5. “I Am Somebody“, Pink Pistols SVT:s P.P.-sida – låttext (text&musik: Joakim Törnqvist, Nestor Geli, Per Ivar Hed, Susie Päivärinta, Tord Bäckström) 6. “Undo“, Sanna Nielsen SVT:s Sanna-sida – låttext (text&musik: Fredrik Kempe, David Kreuger, Hamed “K-One” Pirouzpanah) 7. “Set Yourself Free“, Little Great Things SVT:s L.G.T.-sida – låttext (text&musik: Charlie Grönvall, Cristoffer Wernqvist, Felix Grönvall, Adam Dahlström) 8. “När änglarna går hem“, Martin Stenmarck SVT:s Stenmarck-sida – låttext (text&musik: Andreas Öhrn, Alexander Bard, Martin Stenmarck, Peter Boström)

Tarotstollan
0

Känner bara igen Sanna och Martin, så antar att de är favoriterna!
Vem vet, det kanske kommer en skräll med en nybörjare denna gången också, det skulle vara kul!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[T-Johan]
0

Sanna Nilsen ska vara en av dom bästa i år, om man få tro folk som begriper sig på musik. Men vi får se.

[T-Johan]
0

Har Ni bänkat Er framför burken med Chips o läst och annat som hör en "Mello-kväll" till?

Tarotstollan
0

#3. Varken chips eller läsk! Håller på och fixar med en Quorngryta och till den skall jag ha ris. Riktar mer in mig på hela kvällen än bara Melodifestivalen, efter den kommer ju "Sherlock" och sen någon spännande film!
Jag klarar mig hela kvällen!👍😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Mantissa
0

Jag var lite besviken på panetoz. Var lite mycket boy-band för min smak..

[T-Johan]
0

Jag tror nog det var dom rätta låtarna som vandra vidare. Panetoz………..ja jag har lite delade känslor för dom jag med. "pojk-rock-band" är jag allergisk mot. Planetoz, lite mer kostym i slips, men viktigaste var nog att låten var lite mer originell. Ja, vad ska det bli här näst? Tartostollan gör en helkväll, det hade jag gjort med om det inte vore för att jag är så sömnig. Ska upp tidigt i morgon igen.