Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikett: ensamhet
Läst 1615 ggr
Leon1973
4

Godnatt gott folk där ute

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det nästan en vecka sen jag skänkte kramar till alla, nu önskar jag er alla en god natt och att ni ska få sova gott, drömma sött och allt som hör till…

Hoppas ni vaknar fulla med energi och glädje, för en dag, släpp allt det negativa, gå ut på en promenad och gå en stund i en park eller något och njut oavsett väder.

Själv ska jag gå mina 4km till jobb, jobba som ett djur i mina 8+1 timme och sen gå hem..

be inte om hjälp om du inte vill ha den

Tarotstollan
1

God natt och sov gott! Själv dröjer det många timmar till innan jag går och lägger mig!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[T-Johan]
1

God morrgon på Er! Har sovit gott och ska planera helgens matsedel och inköp i dag. Men vad ni är sent uppe! Jag slocknar vid 9 - 10 tiden. Vad här ni uppe så sent, om man får ställa en nyfiken fråga?

Leon1973
1

Kom inte i säng förrän 00:30 vilket är alldeles för sent.
Men vaknade på gott humör och tog min promenad till jobb, var 15 minuter försenad men det gör inte så mycket.

be inte om hjälp om du inte vill ha den

[T-Johan]
1

En sen kväll går väl ann. Men dagen efter brukar bli "megaseg". Men det är bara att bita ihop och sikta in sig på; tidig säng-gång. Ja vi har våra vanor. Men det är tur att vi inte alla är lika.

Tarotstollan
1

Mina sena nattvanor beror på att jag alltid varit nattuggla.
Det var inte lätt under den tiden jag gick i skolan eller när jag jobbade, var nästan i sovande tillstånd under hela dagarna och sen när kl. slog 22 vaknade jag!😃
Numera behöver jag inte tänka på sådant eftersom jag är förtidspensionär och för det mesta bestämmer över mina tider!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[T-Johan]
1

Ja, ja nu är det svårt att hålla ögonen öppna. God natt på Er….zzzzzzzzzz