Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettprathörnan
Läst 767 ggr
[T-Johan]
1

Var det rätt låtar?

Var det rätt låtar som gick vidare?

Tarotstollan
0

Bra fråga! Blev mest förvånad att Helena inte gick direkt till finalen.
Jag gillade Yohios låt och det var den som jag tyckte bäst om, det hade varit konstigt om han inte gick vidare.

Tyckte inte de andra låtarna var mycket att hurra för men smaken är ju delad!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[T-Johan]
2

Jag gillar inte "Sundsvalls-japanen". Helena borde fått hans plats. Den andra låten som gick vidare var den bästa låten, men låten skulle haft en vokalist med skolad röst. Nääää………jag är nöjd. Ser fram mot nästa föreställning.

rebecka94
0

det va katastrof..ingen var bra förutom den manliga programledaren som jag skrattade åt

[T-Johan]
2

Vi är bortskämda med låtar och artister. Alla väntar vi på en ny ABBA, kanske nästa delfinal?

Mantissa
0

Låtarna brukar sätta sig efter några lyssningar. Problemet är att i finalen så får man bara en chans..

Jag tyckte i alla fall att yohio fick till framträdandet när han fick sjunga om. Det lät inte bra första gången.

[T-Johan]
0

Jag la märke till samma sak. Men kan inte sätta ord på vad det var som inte funka. Jag tror dom tar bort dom svåra delarna när dom sjunger andra gången. Det gjorde den andra finalisten också. Slutet på hennes låt var sånge anorlunda. Men det är okay, det är nog mycket nerver en sådan kväll.

Josse5233
0

Yohio och Linus Svenning - två av mina absoluta favorit artister :)

Ha en trevlig dag!