Jag kommer att ta mitt liv.
Jag måste få skriva av mig. Jag skrev ett tidigare inlägg i 'Tonåringar' om mitt liv och så som ni kan läsa här. http://tonaringar.ifokus.se/discussions/52d1423ace12c4521300010a-ni-ar-inte-ensamma
Jag började må bra igen. Men jag hamnar på botten varje gång jag försöker ta mig upp. Allting har blivit svårare.
Min Socialfobi är värre, jag skadar mig mer, min ångest är värre än någonsin och jag vill bara försvinna mer än något annat. Jag hatar mig själv.
Min familj förstår inte att jag mår sämre och sämre och att jag faktiskt vill dö igen.
Jag är så ensam. Jag orkar inte mer, jag vet inte vad ska ska skriva, ändå så har jag så mycket att skriva.
Jag kommer dö ung om det inte händer ett mirakel snart.
Om din familj inte förstår av sig själv måste du berätta för dem hur du mår. Det finns hjälp att få men du måste ta initiativet själv och beräta hur du mår för ingen kan läsa dina tankar.
/Sjöis
"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"
Välkommen hit till Ensamhet , GodisSmurf. Det är bra att du skriver av dig här på Ensamhet. Gör det gärna fler gånger om du vill, det är OK. Gör som dom tidigare inläggen säger, sök hjälp av proffs. Det är också bra att göra det så att man har bom rätta kontakterna när och om man behöver hjälp akut.
Pls ta ej till liv. Du är ung och liten, du har mycket att leva och se fram emot. Kom ihåg ingen är ensam gud finns.
När man går igenom jobbigheter så har jag lärt mig att man då inte ska lita på sina känslor. Känslor kan vara en berg och dalbana som tar dig på en hisnande resa på både gott och ont.
Men man måste ju få utlopp för sina tankar och känslor. Du skulle behöva stöd och någon att prata med, vänner och familj som finns där för dig. Jag ber att allt ska gå bra för dig och att du hittar vänner, kärlek och glädje i livet. kram!

Användaren finns inte längre på iFokus
Det gör inget 🙂🌺 Man kan svara ändå