Helgdags afton.
hej ensamhet Ja idag är det helgdags afton. Och i min ensamhet undrar jag vad ni har för Er. Själv har jag inget speciellt inbokat. Askungen och KarlBertil Johnsson ska försöka att inte missa. En promenad ska det bli medan det ännu är ljust. Jag ska gå samma väg som jag gick när jag hade arbete på industrin. Det var länge sen jag tog vägen genom skogen. Så ska man äta också. Det blir inkokt lax och en sås som jag inte kan stava till. Men god är den. Orkar min hjärna med ska jag kolla lite på SVT:s Öppet Arkiv. Där finns Hur många bra underhållnings program som helst, tex Hasse o Tage, Strindbergs pjäser mm. Berätta lite vad ni har på i Er ensamhet.
Hej T-Johan.
Ber att få önska en riktigt God Jul.
Skall själv iväg strax innan kl 16 då min son kommer och hämtar mig och kör mig till morsan för lite julfirande.
Klart att man inte skall miss Karl-Bertil och själv så brukar jag inte heller missa "Kan du vissla Johanna".
Bästa hälsningar,
Bertil
God jul på Er alla ensamma och önskar av hela mitt hjärta att Ni hittar lyckan nästa år att ingen sitter ofrivillig ensam nästa jul kram på Er….
Firar en lugn med min mor, son och alla djuren.
En God Jul till er alla!
#1 Tack för omtanken, Bertil. Du kan bara lycklig över en son som ställer upp. @Alla Det verkar som ni alla haft en fin dag trots våra omständigheter. I morgon hoppas jag ska bli en dag mer likt en vanlig helgdag.
Firade jul med släkten det är alltid roligt, åt gott och samtalade, fick storspö i airhockey turnering oxå. På hemvägen hamnade bilen i dicket dock, det var lite mindre bra, men vi lyckades få tag i hjälp och dra upp den, så nu är jag hemma och ska strax sova. Det är en dag på året jag alldrig är ensam ser fram emot nästa jul :)
Firade med familjen dvs morsan, hennes man, brorsan, halv brorsan samt en 12 årig hund (Jack Russel) så vi åt god mat, spelade brädspel, chattade, tv, gav presenten OSV
Dn 23 dan bröderna kom så jobbade jag sen var man i Malmö, köpte klappar OSV med bröderna innan vi drog in till morsan
Just nu sover alla så imorgon åker väl folk hem
Ensamt är det men man har åtminstone massa online vänner samt familjen då så kunnde varit värre