Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettensamhet
Läst 1323 ggr
Desidea
4

ensam i jul

ja jag kommer vara ensam i jul jag med men jag tänker göra det bästa av det iallafall jag har köpt lite julmat till mig så jag ska äta det imorgon när jag tittar på kalle anka för det är tradition för mig och sen ska jag spela lite wow och ta något gott att dricka

Mvh Marita 

VildaVittra
0

Jag är också ensam, men kommer gå på en jullunch som kyrkan anordnat för oss ensamma. Så det känns lite bättre, annars brukar ju julen så tydligt visa för en att man inte har någon familj.

Jag önskar dig en riktigt trevlig jul. 🙂

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[T-Johan]
0

Ja det låter positivt! Hinner ni med och känner för de så häng på oss i prathörna här på Ensamhet.

VildaVittra
0

Prathörna?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

scirocco
0

Vad tråkigt att du blir ensam Desidea, men spela lite wow, och använd skype eller annan röst chat program för att prata med folk, det kommer att kännas mycket bättre då :) Det var mitt trick för i tiden när jag var ensam på stor helger. Själv ska jag spendera Jul med familj, men jag kommer troligtvis att bli ensam till nyår istället, det är inte så kul heller tyvärr.

[T-Johan]
1

#3 Vi har en "flik" med rubriken "prathörnan". Där vi bl.a. har diverse allmänt prat eller skriverier om allt mellan himmel och jord.