Vad gör gott folk idag..?
Själv vilar jag mina ben efter en ansträngande joggningsrunda samt ber jag hårt att tvätten och disken sköter sig självt under tiden😎
Jag önskar att din bön går i uppfyllelse. Men tillåt mig ändå tvivla.
Själv har jag gått min korta träningspromenad, runt huset, med vilopauser. Nu tar jag en ny vilopaus i blomplanteringen. Helt fel tid på året, jag vet. Det är tre olika Papyrus som har stått ute i sommar som måste få lite skötsel innan vintern. Håll tummarna för att dom ska överleva. Det har sett krassligt ut hela sista året. Mer kommer det inte att bli idag. Ryggen gör så ont.
Solen lyser från en klarblå himmel. Det är nästan som att sommaren har svårt att säga farväl.
Raija
redigerar bilder å snackar i telefonen å tar de allmänt lugnt.. med hög musik från de "nya" data högtalarna
spirit of godness spirits of light. protect us from all plight
Jag laddar inför måndag då jag börjar i en ungdomsgrupp för arbetslösa. Känns skönt att äntligen få något att göra. 🙂
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Slappar vid datorn och önskar att klockan inte rörde sig så fort. Har fått lite småsaker gjort men har tio ljuvliga kilo äpplen jag borde ta itu med. x)
Och så har jag två fyrbeningar som ofta poängterar vilken tråkis jag är när det nu är sol för första gången på en vecka.. (men vi var ute en timme tidigare idag).
Det verkar som denna dag är snart slut också.. Det har varit en skön dag med inslag av sensommar sol och höstkyla.. Mina bön om tvätten och disken hörde nog inte Gud men han/hon hörde bön om andra viktigare saker..;-) Ikväll fick jag sällskap till Pizzerian..;-)
Hoppas alla andra har också haft det bra idag.
Får skriva lite postumt. Åkte till Kristianstad och sov på hotell. Dessutom "syndade" jag och åt skräp- mat, aj aj inte nyttigt. Usch ett sådant förfall, vad ska det bli av T-Johan?
Just exakt nu sitter jag hemma hos pojkvännen och väntar på att han ska komma hem :)
# 6 en gång är ingen gång sägs det ju:-)
Nä jag vet. Men återfalls risken är ovanligt hög, och det är gott för själen att "synda", när ingen ser på. Tänk dig känslan, när expediten fråga; "vad vill du dricka till hamburgaren?" Jag svara; "giftigast möjliga!" Fy tusan vilken härlig känsla.