22/6 vad drömde ni om inatt?
God morgon midsommardagen. Hur var det på själva "afton"? Själv tog jag det lugnt. Läste mera religionshistoria titta på en del dokumentärer. Det var ovanlig tyst och stilla i kvarteret där jag bor. Några enstaka pensionärer satt ute och åt i "parken". det var varmt och inget regn.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
@T-Johan
Bästa hälsningar,
Bertil
Nu är jag mätt och belåten. Rostbiff är alldrig fel. Var och knacka på hos en "vän", "särbo", "älskarinna", "kk", "medmänniska" eller vad det ska kunna kallas. Jag brukar hämta henne när jag behöver "tömma kylen". Hon äter bara "levande föda" med för ett undantag när hon är hos mig. Och då äter hon som hon aldrig sett mat på ett fat förr. Men det är synd pm henne för hon plågas svårt av psykisk ohälsa. Och för dagen var hon "utslagen" av mediciner. Nä det blir att fika på egen hand. Han lite glasstårta kvar. Sen ska jag städa upp i köket och för- bereda mig för kvällen "brasse match" mot Italien. Då blir det popcorn o läsk. Om jag drömt något? Nääää…..jag var nog för trött för att drömma. Somna vi tiotiden vakna klockan sju. Och inte drömt ett smack. Jag vet inte om det kanske är något fel på mig. Men det kunde vara kul om någon drömt en dröm som gör en glad.
T-Johan
Ibland så drömmer man ju drömmar som gör en glad och andra gånger så kan det vara tvärt om.
Ibland så är det som så när jag vaknar mitt i en fin/trevlig dröm att jag genast sluter ögonen igen och försöker somna igen för att få se "slutet på filmen" *skrattar*.
Bästa hälsningar,
Bertil
Inatt sov jag så djupt att jag faktiskt inte minns vad jag drömde, men senaste tiden har jag drömt mycket om att jag blir kär på nytt (ingen aning om varför). Anyway, midsommarafton var hur trevlig som helst! :-) Våra trevliga grannar var här ända fram till småtimmarna.
Hoppas ni andra haft det bra!
@#4 feliciahanssen
Midsommar med all sin magi så det var kanske en "sanndröm" du hade även om den var några dagare tidigare.
Kanske hade du sju olika blommor plockade på sju olika ängar under huvudkudden vilket ju sägs vara ett bra sätt att drömma om sin tillkommande.
Själv så hade jag en kompis som kom på midsommarafton.
Vi satt på min balkong och åt nypotatis, fantastiskt god sill och alla andra tillbehör som hör till midsommar.
Satt faktiskt och småpratade under hela natten som här i Skåne var väldigt ljus hela natten lång.
Bästa hälsningar,
Bertil